الخميس، 2 أبريل 2009

في ناس بتحب تاخد كل حاجة مع انها مش محتاجه

في ناس بتحب تاخد كل حاجة مع انها مش محتاجه

إن ما شردتكم يا شعبي مبقاش انا حسني ابن ام حسني

ولعها ولعها دوسها بالجزمه واحقرها

طب وبعدين في الشعب اللي مش بيقدر دنا راجل كبير وتعبان


ورووووني هتعملو ايه في اللي هيحصلكم مني دنا قاعد على قلوبكم



فلننتقم جميعا من هذا العدو اللدود


وبعديييييين بقى بيعكرو مزاجي كل شوية


اقولك على فكره يا حج وتريح دماغك من الناس دي !! هااا قول ؟ اعمل زي صدام وخليك بطل



اما نشوف هيحبوني ولا لا بعد ما يفتكرو اني مت!!!

هناك 13 تعليقًا:

غروب يقول...

ههههههههههه بجد الصور تحفه وضحكتينى جدا

تسلم الايادى

تحياتى

Soul.o0o.Whisper يقول...

البوست تحففففففففففففففففة


بجد


بس هو ينفذ و نوعدههنعمله اجدع حداد
ههههههههههههههههههه


ليكى تاج عندى تعالى خديه



خالص ودى يا جميل

blue-wave يقول...

الله الله الله
ما قولتيش بقى
بتحبى الرشيدى الميزان ولا النخلتين:)))

مواطن مصرى نايم يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
ghorBty يقول...

بوست تحفه بجد جميل اوووووووي

سلمت يمناك

وربنا يفك اسرنا

انت عامله ايه دلوقتي يارب تكوني بخير

:)

mahasen saber يقول...

هههههههههه طب ليه كده بس

انا مليش فى السوياسه ههههههههههه

يا رب تكونى بخير
وحشتينى فعلا

Mohamed S. AbuTaqiya يقول...

ههههههههههه تعليقات روعة عالصور



الله يريحكم منو يارب

شو هالمصايب كل الزعماء العرب زي هالرمة حسني لا مبارك


سلام

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

ليه يا بنتى تخبطى فى الحلل كدة ؟؟؟
وبعدين مش قلنا نمشى جنب الحيط عشان نجوزكم ونفرح فيكى ونخلص بقى ؟
يعنى أنصح إسلام ولة أنصحك وله أعمل فيكم ايه ؟
ههههههه
وحشتينى يا قمر وحمدلله على سلامتك ورجوعك للتدوين

ريمان يقول...

يعنى ازغرط

هما شنقوه خلاص ولا ايه


ازغرط

محدش يحوشنى بقه


لولولولولولىىىىىىىىىى

لولولولولىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

يا مراكبي يقول...

إحم

أنا ممتنع عن التعليق على البوست ده يا حضرة الظابط

أنا أبايع وأؤيد وكل حاجة

أنا عندي عيال عايز أربيهم

ههههه

mimi يقول...

حمد الله على السلامة وحشتينى يا مرمر بجد البوست يجنن انا مش عارفة ابطل ضحك وارجوكى اسمعي كلام صدي الصمت هتكسبي عايزين نفرح بيكي ولا انت وحشك العيش والحلاوة وخلي بالك في ناس عايزينك فهماني هههههههه وحمد الله على سلامتك مرة تانية 0لااله اله الله

صمت المشاعر يقول...

ههههههههههه ياخبر ابيض انا ايه اللي جابني هنا

احسن نروح في الرجلين

بجد كلامك دمه خفيف اوي وبعدين انتي يا بنتي مش خايفه علي نفسك

بــدور الشمراني يقول...

ههههههههه
حلوه الصور والتعليق احلى
ايه الديموقراطيه دي كلها
عقبال عندنا ياريم

About Me

صورتي
تقدروا تقولوا بنوتة متواضعه بحب كل الناس مجنونه و عاقله حزينه وفرحانة طفله وكبيرة طيبه وشريرة فيا كل الصفات بس اولهم واخرهم رومانسية وحالمة وده عشان بحب ابتسامه كل حد. وبحب اشوف ضحكه اي طفل وفرحتو على وشوا وضحكه اي ست على وشها بحب اشوف الفرحه في عيون الناس بحب اضحك اي حد مضايق واسمع همومه يحكيلي واحكيلو .