السبت، 21 مارس 2009

ادعولي

تحديييييييييث تالت والتالته تابته :
يااااااه بجد مكنتش اعرف ان في ناس بتوحشني وبحبها الحب ده كلو بجد
ناس كتير سالت عليا وانا بطمنها عليا اني بقيت كويسه الحمدلله وروحي رجعتلي تاني
وهبتدي ارد عليكم فرد فرد في المدونه
وحشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتوني اوي
تحدييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييث أجد :
مخنوقه وتعبانه وروحي هتطلع قريب وحسا اني قرفانه من كل اللي حواليا وكرها نفسي اوي معرفش ليه
هو انا وحشه اوي كده ولا انا اللي مخي وحش وحساسة؟ بجد معرفش
انا قررت اقفل المدونه اسبوع كامل او يمكن تطول المده اكتر عن كده كمان
واقفلها خالص بس بجد في ناس كتيييير هيوحشوني صدى الصمت ميمي مراكبي رومانسي احمد غردقه فشكول محاسن عاشقه ويسبر ضد محمد عمرو كتيييييييييير بجد
ادعوووولي عشان محتاجه دعائكم اوي بجد لاني تعبانه حقيقي
هحاول اتابعكم بأذن الله
ملحوظة : اجابه السؤال الاول اورينت
واجابه السؤال التاني حرف الياء
تحديييييييييث :
على فكره يا جماعه محدش عرف الاجابه لحد دلوقتي ولا حد جاوب عل سؤالين صح


لدواعي التجديد هنعمل فكره بوست جديد اكيد يعني مش لدواعي السفر ليه بعمل اعلان في الوسيط مثلا

ركزوا كده وصحصحوا معايااااا

ايوة اومااااااااااااااال

اليوم السبت الموافق 21 مارس 2009

ان ان ان

دجججججججج

موسيقى تصويريه

مسابقة الموسم الجديد

"مسابقة ترفيهيه ثقافية منوعة وكوموديه"

هنبتديها بجوايز بسيطة عشان نجيب رجل الزبوووون "وش فطسان من الضحك"

هعلن عن تلات جوايز والفايز اللي هيفوز في المسابقه له كامل الحريه في اختيار جايزتو من التلات جوايز

وهعمل سحب على كل اللي شاركو في المسابقه وهسحب فايز واحد بس

راجل ست طفل عجوز اي حد يقدر يشارك واخر موعد لأستلام الاجابات يوم الأربع الموافق 21 مارس

قابل للتغيير

التلات جوايز هما :

1- تحويل رصيد من اي شركه "اتصالات موبينيل فودافون"

مش هنعلن عن المبلغ المحول هشوقكم شوية

2 - تظبيط البلوج بتاع الفايز "تيمبليت جديد تظبيط جامد مش اي كلام"

3 - هيدر او بانر بالشكل المطلوب واللي يختارو الفايز

و الفايز له حق يختار اي جايزة من اللي فاتو حسب الرغبه يعني

نيجي بقى لأهم نقطه

السؤال يتكون من جزئين اول جزء ثقافي تاني جزء لغز

السؤال الأول :

ما أسم سفينه نابليون اللي استخدمها في الحمله الفرنسيه ؟



السؤال التاني :
ياكل الحجر ، وينام في النهار، ويصحى طول الليل ، ويتوضأ مرتين ، وتشوفه مرة بحياتك أو مرتين


ملحوظه : لازم تجاوبو عل سؤالين صح عشان اسمكم ينزل في السحب صح مين عارف بعد كده الجوايز هتبقى ايه

انتوااااااااااااااااا وشطارتككككككككككككككككككم

هناك 73 تعليقًا:

ميرام يقول...

(:
صباح الخير لو قريتي الكلام الصبح
مساء الورد لو بليل ..

نيجي للأسئلة ..
السفينه كان اسمها بيلروفون

السؤال التاني صعب
مش عارفه بصراحه يمكن حرف الياء


(:
على فكره الخط قريته باعجاز
لونه زي لون الخلفيه (:
هو ده تصعيبا على المتسابقين ولا ايه
تقبلي مروري
تحيـــــــاتي

mahasen saber يقول...

مرمر مرموره حبيبتى

من قال لا اعرف فقد افتى

وانا لا اعرف حطينى فى السحب جدعنه منك

ريمان يقول...

انا هجاااااااااوب


اجابه السؤال الاول

اسم السفينه بيلروفون

ــــــــــــــــــــــــ


اجابه السؤال التانى

الكعبة المشرفة "

والتوضيح :

يأكل الحجر >بداخلها الحجر الأسود

وينام في النهار ويصحى طول الليل >في حر النهار يخف الطواف فتبدوا كأنها نائمة, وفي الليل تعود وتمتلئ بالمصلين والطائفين,

ويتوضأ مرتين > لما تغسل مرتين!

وتشوفه مره بحياتك اومرتين>يقصدها المسلمون مرة أو مرتين للحج و العمرة


ـــــــــــــــــــــــــــــ
فين بقه الجايزه يا جمييييييييييييل

ريمان يقول...

انا هجاااااااااوب


اجابه السؤال الاول

اسم السفينه بيلروفون

ــــــــــــــــــــــــ


اجابه السؤال التانى

الكعبة المشرفة "

والتوضيح :

يأكل الحجر >بداخلها الحجر الأسود

وينام في النهار ويصحى طول الليل >في حر النهار يخف الطواف فتبدوا كأنها نائمة, وفي الليل تعود وتمتلئ بالمصلين والطائفين,

ويتوضأ مرتين > لما تغسل مرتين!

وتشوفه مره بحياتك اومرتين>يقصدها المسلمون مرة أو مرتين للحج و العمرة


ـــــــــــــــــــــــــــــ
فين بقه الجايزه يا جمييييييييييييل

dr_samarmar يقول...

هههههههههههه

مش عارفة السؤال الثقاف


مش عارفة اللغز

هههههههههههههههههههه

تسلم ايدك يا مرمر
هههههههههه

ahmed_k يقول...

يعني ممكن اللي يدخل بعدين يغش من المجاوبين في الأول ههههه
أولا سؤال السفينه جاوبت عليه ميرام
والفزوره تقريبا إجابتها حرف الياء
والله أعلم

حلوه فكرة الفوازير دي
مستني أشوف آخر الإجابات

خالص تحياتي

mohamed ghalia يقول...

انا منسحب ههههههههههههههه
أنا اعرف تاريخ نابليون لكن عمرى ما اهتميت باسم سفينته

marmar يقول...

ميرام :
مساء الفل يا جميل
هنشوف بقى ردودك يوم الاربع صح ولا غلط ونشوف اسمك هينزل في السحب ولا لا بالتووووفيق يا عسل
وبالنسبه للخط ولله انا مجاليش اي شكوة عليه لانه مش لون الخلفيه خالص الخلفيه نبيتي والخط بينك
هشوف الموضوع بأذن الله ومش تصعيب عل متساقبين خااااالص دنا جايبه اتفه اسئله ولله
بالتوفيق

marmar يقول...

mahasen saber :
طيب هاتي بوسه الاول وانا افكر في الموضوع هههههههههههههههه
هااااااتي يلا
"وش مكثوووف"

marmar يقول...

ريمان :
مالك داخل يا عم بيومي حامي كده ليه علينا ما تخف طيب شويه من ثقافتك الجامده دي انت خريج ايه بس الاول اداب قسم تاريخ ولا ايه هههههههههههههه
هنشوووووووووف يوم الاربع ايه النظام بقى يا ريمي بالتووووفيق يا حبيبتي

marmar يقول...

dr_samarmar :
يا حبيبه قلبي انا هغششك الاجبات ولا يهمك اجابه السؤال الاول عم بيومي مش ريمان لالا عم بيومي والتاني معرفش هههههههههههههههههه
مبروك فزتي بتلاجه

مواطن مصرى نايم يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
marmar يقول...

ahmed_k :
غش يا احمد براحتك المهم مين اللي هيفوز بقى وحظو في الحياه حلو
يارب كلكم تفوزوا ولله بتمنى بس اللي هيجاوب صح ال صح هو بس اللي هيفوز
وهنشوف يوم الاربع مين اللي هيفوز والاجابات وكلو ان شاء الله
يارب الفكره تكون عجبتكم كلكم يااارب
بالتوفيق يا احمد

marmar يقول...

mohamed ghalia :
طب ما تقلي رقم موبايله وانا افوزك بالتلات جوايز
ايه رأيك عرض مغري اهو
هههههههههههههههه
بالتوفيق

marmar يقول...

مواطن مصري نايم :
لا وعلى ايه ما خيانه بخيانه حتى لو اجابتك صح مش هتنزل السحب اصلااااا
يلا بقى من هناااااااااااااا

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

طيب يااموا الافكار هجاوب بس مش دلوقتي
اصل فيوزاتي ضاربه من السخونه
مش هقولك سلام انا زحلانه
هه

marmar يقول...

بسمــــــــــــة صلاح :
ولله العظيم عارفه اني مقصره معاكي جااااااامد بس ولله ولله غصب عني كنت في رحله النهارده ولسه جيا من نص ساعه ومصدعه حقك عليا طب هصالحك وانزل اسمك في السحب من غير ما حد يعرف ههههههههههههههههههه
متزعليش بقى والنبي يا بوووووسي
والف سلامه عليكي يا روح قلبي وعلى لوزك يا حبيبتي اشربي ليمون وعسل وخدي استريبسلز وهتبقى ميه ميه
الف سلامه عليكي

غير معرف يقول...

هااااااااى مرمر بصراحة مش عارفة اقولك ايه بس انا على حسب معلوماتى السفينة اسمها بيلروفون بس مش متاكدة والسؤال التانى الكعبة والسؤال ده اتسالتوا قبل كدة ولو غلط حطينى في السحب جدعنة ده انا اختك حبيبتك اوعي تنسينى هههههههههه سلاااااام

marmar يقول...

ميمي :
هنشوف بقى غلط ولا صح يوم الاربع ونشوف اللي هيفوز يارب كلكم تفوزوا وانتي اولهم يا حبيبتي
وهحطك في السحب وفي قلبي كمان اي خدمه بقى
هههههههههههههههههههه
ادعيلي عندي امتحان يوم الاتنين رخم جدا ادعيلي وقولي ل رورو تدعيلي
تصبحي علي خير حبيبتي
لا اله الا الله

غير معرف يقول...

ربنا معاكى ياحبيبتي ويوفقك يا رب ويوفقني انا كمان انا عندى امتحان يوم الاربعاء وبرضه رخم وخلى بالك من نفسك ومن المذاكرةوربنا معانا ان شاء الله وتصبحى على خير محمد رسول الله

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

ايه يا بنتى الفوازير دى هوه أنا ناقصة لخبطة وقلبت دماغ مش كفاية عليا مذاكرة مريم وإمتحاناتها
عموماً أول سؤال سهل جداً
إسم سفينة نابليون : سفينة نابليون طبعاً
مش هيه بتاعتة وبفلوسة ؟
خلاص تبقى على إسمة
والسوال التانى هأعتبره إختيارى ومش إجبارى ومش هأجاوبة عشان خاطر أنا حبيبتك وداخلة المسابقة كوسة
كل سنة ومامتك بخير وصحة وسعادة
تحياتى ياقمر
ملحوظة :
خط الكتابة قريب من لون الخلفية جداً وأنا إتعميت عشان أعرف أقراه
سلام

Unknown يقول...

طيب بالنسبة لزائر لأول مرة
مفيش هدية كارت ب 10
ولا اقولك هاتي الفلوس احسن !
و مفيش اجابات عشان ده مش وقت فوازير
لسه شهرين و كسر بسيط

marmar يقول...

mimi :
ربنا معاكي يا حبيبتي انا كمان عندي امتحان يوم الاربع بس الحمدلله سهل شويه عن بتاع يوم الاتنين ده بكره يارب يعدي اليوم على خير عشان خايفه بجد انهار اول ما اشوف الورقه مع اني مذاكراه مرتين بس حسا اني اول مره اشوفه ولله العظيم ربنا يستر
وطمنيني عليكي يوم الاربع ان شاء الله يا حبيبتي وقوليلي عملتي ايه ربنا معاكي ومعايا يارب يا مييييييمو
بحبك في الله

marmar يقول...

لازم اقلب دماغكم في البلوج هنا بقققققققققى مش معنى انا اللي دماغي بمقلوبه بامتحاناتي والمذاكره والقرف ده يعني لازم تشاركوني عذابي ههههههههههههههه
وبالنسبه لاجاباتك مقنعه جداااا شكلك مووووس وقاريه التاريخ كويس جدا
الله يرحمك يا نابليون كنت رااااااااااجل طيب اوي ههههههههههههه
وانتي طيبه يارب يا رورو يا حبيبتي ويخليلك مرمووووره يارب ياحبيبتي
ادعيلي والنبي يا ام مرمر عندي امتحان بكرررررررررررررره صعب اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي
هغير ولله لون الخط حاضر يا سكره ولا يهمك من عنيا يا حبيبه قلبي
منورررررررررررراني دايما

marmar يقول...

طعمية سخنة :
طب ما تعملي طعميتين سلف وانا افوزك بالجايزة ايه رأيك بققققى ملكش حجه!
احنا سباقون وفريدين من نوعنا اومااااال ايه لازم نسبق الاحداث طبعا

Unknown يقول...

ماشي
ربنا ع المفتري
المطعم كله تحت امرك

Soul.o0o.Whisper يقول...

مرمرررررررررر


ايه داااااااا؟؟؟

أنا آخر من يعلم بالمسابقة؟؟؟

امممممممممممم


اسم سفينة نابليون
" سفينة نابليون "

ياكل الحجر ، وينام في النهار، ويصحى طول الليل ، ويتوضأ مرتين ، وتشوفه مرة بحياتك أو مرتين
اللى هو "ياكل الحجر ، وينام في النهار، ويصحى طول الليل ، ويتوضأ مرتين ، وتشوفه مرة بحياتك أو مرتين "


شاطرة انا ..صح؟؟


عارفة عارفة
من غير ما تقولى


ههههههههههههه

خالص ودى

مهرة سالم يقول...

السلام عليكم...
مرمر يا عسل ...
يا مسابقاتك يا بنتي ..
وجوايز تحــــــــــــفه...
بس حبيت اسلم..
دمتِ بخير يا عسل ...

marmar يقول...

طعمية سخنة :
لا حقيقي مش افترا ولله هات باتنين جنيه طعميه وفول وعيش وسلطه وبيبسي كنز وخلي الباقي عشانك :p

marmar يقول...

Soul.o0o.Whisper :
ايه قمه الذكاء والعبقريه دي يا سوستي بسسسسسسسس دكتوره ياخواتشي هههههههههههههه ده انتي محصلتيش تربيه كفر الشيخ حتى امممممشي يا بت من هنااااا يلا عشان هنقفل البلوج امممممممممممممشي ال سفينه نابليون ال طب قولي سفينه نيبو مثلا كنت امشهالك شوووووويه هههههههههههههه

marmar يقول...

نهــــــــار :
نينووو حبيبتي ازيك يا سكره وحشااااني يا حبيبتي ربنا يسلمك ياااااارب من كل شر يا عسسسسل
شوفتي بقى مسابقات ايه اووووعى وشك
ده في عربيه مرسيدس اخر المهرجان هههههههههههههههه
منووووره

غير معرف يقول...

لا ماتخفيش مادام مذاكرة ان شاء الله هييجى سهل بس انت اقري قران قبل ماتستلمى ورقة الا سئلة وربنا معاكى وهبقى اطمن عليكى خلى بالك وركزى كويس 0لااله الا الله

marmar يقول...

mimi :
هقرا قران حاضر ان شاء الله ولله ذاكرت وعيني وجعتني بجد يارب خير
وركزززي انتي كمان يا سكووورة في امتحان الاربع وفرحيني ان شاء الله يومها
خلي بالك من نفسك يا حبيبتي
سيدنا محمد رسول الله

غير معرف يقول...

ازيك يامرمر طمنينى عملتى ايه فى الامتحان جه سهل ولا صعب يا رب يكون جه سهل وربنا معاكى وبالتوفيق دائما

marmar يقول...

ميمي :
حبيبتي الحمدلله الامتحان جه نص نص يعني انا كنت مذاكره اوي وقدام الورقه نسيت كل كلمه ولله العظيم بس الحمدلله افتكرت بمرور الوقت وحليت بقى يارب يطلع الدكتور كويس ويصحح كويس يااااااارب ذاكري بقى كويس لامتحان الاربع يا سكوووورة
خلي بالك من نفسك يا حبيبتي
لا اله الا الله

حسام غانم يقول...

همممم

السفينة بلا اسم

الفزورة الكعبة الشريفة



ها ؟
الله عليا ؟

غير معرف يقول...

والله بذاكر وربنا معاكى ومعايا بس انا خايفة جدا من الامتحان علشان الدكتور عايز ضرب النار والمشكلة انها المادة محاسبة وفجؤونا النهاردة علينا امتحان رياضة في نفس اليوم والمادتين انا مش طيقاهم بس هعمل ايه مجبرة عليهم ومعلش رغيت معاكى كتير قلبت دماغك وانت مش ناقصة وعقبال الامتحانات الجاية تكون احسن واحسن وبالنجاح ان شاء الله0 محمد رسول الله

mohamed ghalia يقول...

فى لإنتظارك دوما
ربنا يسعدك دايما

Soul.o0o.Whisper يقول...

مرمرتىىىىىىىىىىىىىى


مالك يا مرمورة ؟؟؟
و كمان قفل مدونة ؟؟


لالالالالا
مش موافقة خالص خالص خالص


ليه كدا؟؟؟


بصى عاوزة تبعدى حبة
ابعدى

بس مش تقفلى المدونة
و لا تبعدى نهائى


لأنك اصلا مش هتقدرى
و تحدى اهو

:)


مسمحينك فى اسبوع
بدون قفل المدونة




تحياتى يا جميلة
و ترجعيلنا بالسلامة

غير معرف يقول...

مرحباً مرمر،
لقد قام أحد المعجبين بمدونتك بإضافتها إلى تدوينة دوت كوم، بيت المدونات العربية.

قام فريق المحررين بمراجعة مدونتك و تصنيفها و تحرير بياناتها، حتى يتمكن زوار الموقع و محركات البحث من إيجادها و متابعتها.
يمكنك متابعة مدونتك على الرابط التالى:
http://www.tadwina.com/feed/285

يمكنك متابعة باقى مدونات تدوينة دوت كوم على الرابط التالى:
http://www.tadwina.com

لعمل أى تغييرات فى بيانات مدونتك أو لإقتراح مدونات أخرى لا تتردد فى الإتصال بنا من خلال الموقع.

و لكم جزيل الشكر،
ميشيل حبيب
فريق عمل تدوينة دوت كوم.
http://www.tadwina.com

ghorBty يقول...

مرمر الغاليه

خير يا بنتي قولي لا اٍله اٍلا الله كدا وربك بيسهل والله

ربنا معاكي وييسر لك كل امر عسير وينور لك دربك يا عسل

ونشوفك في احسن حال

سلام يا قمر

حياتى نغم يقول...

السلام عليكم / بعيداً عن المسابقة أقولك سلامتك من الضيق وأوصيك بالصلاة والاستغفار وقراءة القرآن فهم أفضل دواء للهم والحزن ، دمتى بكل خير .

hasona يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

خير
ليه الغيبة دي
يا رب يهون عليك ما انتِ فيه
وربنا يوفقك لما تحبيه ويرضاه

يعني وجود الناس الحلوين ( اللي حضرتك ذكرتيهم) دول جنبك مش يهوت عليك أي شئ

حتي لو أي حد اخطأ في حقك شوية - لا تأخذينا بذنبه

أنا مش عارف السبب الحقيقي للغياب

لكن
ربنا يرجعك لينا سالمة غانمة
مضيئة وموفقة ان شاء الله

تحياتي

مواطن مصرى نايم يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
ريمان يقول...

ايه يا بت مالك فى ايييييييه

قلقتينى عليكى

فين الهديه بقى

الله

شكلك كده هتاكليها عليا

عااااااااااااااااااااا

Beram ElMasry يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اتمنى زيارتكم لمدونتى وابداء الراى فى الموضوع المطروح السلام ومن نسالم ، فلا تتاخروا ولا تبخلو ا بالمشاركة
لك تحياتى والسلام عليكم ، ولا سلام مع اليهود
بيرم المصرى

ahmed_k يقول...

مالك يا مرمر ألف سلامه عليكي
وربنا يعديلك السحابه دي بسرعه وبكل خير
كويس أنك مخدتيش القرار الوحش ده
وكلها يومين وحتروقي وتبقي زي الفل أن شاء الله

دمتي بحفظ الله ورعايته

mahasen saber يقول...

هو سيادتك بتقولى ايه

تقفلى ايه وتروحى فين اصلا

بئه كه يا وحشه عايزه تمشى وتسيبينى

امال ايه بئه لما تنزلى مصر فى الصيف هتشوفينى

مرمر اعدلى عن قرارك عشان انا بحبك فعلا وهحزن وقلبى هيتقطع لو سبتى التدوين فعلا

mahasen saber يقول...

وبعدين هو اى شوية حزن وزعل تضعف الواحد علطول كده

ربنا يهديلك الامور

وانسى انك تسيبى العالم ده خساره انك تطلعى منه

انتى نسمه بريئه وروح طيبه وجميله فيه

zainab يقول...

حبيبتى مرمر

كيف حالك ؟

مش بتظهرى ليه ؟

أنا قلت أطمن عليكى طالما انتى مش بتسألى عليا

أنا ببعت لك رسائل أف لاين كتير و مش بتردى و كمان البت بسى سألتنى عليكى

طمنينا عليكى

تحياتى

يا مراكبي يقول...

هو فيه إيه؟ ده أنا غيبت شوية صغيرين قوم ألاقي الدنيا مقلوبة هنا كده؟ مسابقة وجوايز وتحديث عن إنك مخنوقة وهتقفلي الدكان .. قصدي المدونة

واحدة واحدة عليا وفهموني إيه اللي حصل هنا .. وبالتفصيل

صدفة جميلة يقول...

مش لاقى كلام يوصف الاحساس مش لاقى لان كلامك من ماس ياثر قلوب الناس حقيقى انتى كتير رقيقة واحساسك قليل ونادر فى هذا الزمانياريت نتعرف ياريت لو حبيتى ترغى مع حد تقبلينى هاكون اسعد انسان لانى هاكلم حورية لا انسان

marmar يقول...

mohamed ghalia :
ربنا يكرمك يارب يا محمد ويسعدك دايما يارب

marmar يقول...

Soul.o0o.Whisper :
احلى و اجمل ويسبر حبيبتي وحشتيني يا قمر ولله كنت بمر بظروف نفسيه صعبه يا حبيبتي والحمدلله تخطيتها بفضل ربنا وحشتيني ياحبيبتي
هزورك قريب اوي في مدونتك
لا اله الا الله

marmar يقول...

ميشيل حبيب :
هتابع المدونه حاضر يا ميشيل شكرا جزيلا لك
تحياتي

marmar يقول...

ghorBty :
حبيبتي غربتي الجميله الحمدلله انا بقيت احسن كتير وربنا رجعني تاني زي الاول الحمدلله
متشكره ليكي يا حبيبتي اوي على سؤالك الجميل
قلبك جميل زي تعليقك يا غربتي
منوره

marmar يقول...

حياتى نغم :
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
متشكره ليك اوي على تعليقك الجميل والحمدلله انا قريت وصليت ورجعتلي روحي تاني الحمدلله بفضل الله ومحبته لكل الناس ..
شكرا ليك مره تانيه يا حياتي نغم
تحياتي

marmar يقول...

hasona :
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
حضرتك من الناس اللي بعتز بتعليقاتهم جدا لانك رجل حكيم وعاقل
بارك الله فيك
والحمدلله يا استاذ محمد انا رجعت تاني زي الاول وهبتدي ارد عند كل الناس وكنت بتمنى بجد ازور مدونه حضرتك انت كمان اللي لسه متعملتش بس هتتعمل ان شاء الله قريب
ده طلب ورجاء كمان من كل المدونين ومني
تحياتي لحضرتك

marmar يقول...

ريمان :
ولله يا ريمان كانت ظروف ما يعلم بيها الا ربنا وحده والحمدلله رجعت تاني زي الاول وهديت كتير
بعدين هديه ايه بقى انتي جاوبتي غلط اصلا الله
الله
بلططططططططططططجه دي ولا ايه بقى
ههههههههههههههههههههههههه
معلش هحولك جنيه تحفيز
اي خدمه

marmar يقول...

Beram ElMasry :
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
ان شاء الله هزور المدونه قريبا اشوف الموضوع ده
تحياتي لحضرتك

marmar يقول...

ahmed_k :
الله عليك يا استاذنا الكبير احمد
كلامك وردك كل مره بيريح القلوب وبيهدي النفوس دايما
بارك الله فيك يا احمد ووفقك دايما
والحمدلله مخدتش القرار ده لانك من الناس اللي تعليقاتك وردودك وحكمتك هتوحشني جدا
دمت طيبا

marmar يقول...

mahasen saber :
ولله يا ميسوووو وحشتيني اوي وقلبك الطيب وحشني اوي بس ولله العظيم كنت بجد تعبانه اوي اوي وقلبي كان تعبان اكتر مني بس الحمدلله رجعت تاني وقلبي هدي وعقلي فاق وفاقلك بقى عشان اعاكسك شويه يا قمرايه انتي
ولما انزل مصر اااااااه هضايقك واقرفك بجد انتي حره ههههههههههههههههه
خلي بالك من نفسك يا حبيبتي

marmar يقول...

zainab :
حبيبتي زوزو الطيبه اولا انا بجد كنت تعبانه اووووووووي وقلبي ولله كان تعبان معرفش ليه بس الحمدلله رجعت كويسه وهقرفكم بقى
ولله انا مش بتوصلني اي اوفلاين مسج خالص لا منك ولا من بوسي الا واحده بس من بوسي ورديت عليها
وانا مش بفتح الميل القديم بفتح الجديد بس اللي اخرو el
وبجد مش تزعلو مني انا عارفه قلبكم طيب وهتسامحوني
دمتي في رعايه الله

marmar يقول...

يا مراكبي:
ولله يا مراكبي الدكان كان وحشني اوي اقصد البلوج ههههههههههههه
الحكايه بقى يا سيدي صلي عل نبي
كنت تعبانه شويه وقلبي ومخي كانوا تعبانيين فقررت اخد راحه من الحياه شوية وكنت هقفل الدكانه "المدونه"
بس الحمدلله تراجعت عن القرار ده
ورجعت تاني زي الاول الحمدلله
منور يا مراكبي

marmar يقول...

صدفه جميله:
بشكر حضرتك عل الكلام الجميل ده كلو والكتييير عليا وانا انسان من لحم ودم زيي زي تلاته مليار بني ادم ولله
واعذرني على طلبك لان ده حدودي الحمرا
معلش
تحياتي لحضرتك

mahasen saber يقول...

كده ااقول بقلب جامد مليون الف حمدالله على السلامه

نورتى نورتى نورتى يا حبيبتى تانى بلوجكك

مع انى زعلانهههههههههههههههههههههههه
هيا زعلانه جامد بتتكتب ازاى
انا زعلانه منك جامد جامد جامد عشان لما بنقى مخنوقين بنتكلم مع سنسن ونقلها مدايقين من ايه ونفضفض معاها ولاا هيا معرفه كده والسلام

امال الاخوات الكبار فايدتهم للصغيرين ايه يا غاليه يا مرمورتى

انا لسه زعلانه

marmar يقول...

لا والنبي يا روح قلبي مش تزعلي
عشان ولله العظيم دايما كنت بفتح الميل وانتي مش بتدخلي انا بقى اللي زعلاااااااااااااااااااااااااااااانه
ههههههههههههههههههههه
اهو غششتك بتتكتب ازاي
مش تزعلي مني يا حبيبتي حقك عليا
اموااااااااااااااااااه
صافي يا لبن يا سكر يا عسسسسسسسل
والحمدلله انا خفيت اهو ورجعت تاني وهنزل بوست جديد قريب اوي بأذن الله
بحبك يا ميسووووو

mimi يقول...

ازيك يا مرمر يارب تكوني احسن دلوقت معلش اتشغلت عنك الفترة اللى فاتت بس كنت بعرف اخبارك من اختى وعايزة اقولك ان مافيش حاجة تستاهل كل ده قربى من ربنا اكتر واقري قران وعايزاكي ترجعي مرمر اللى انا عارفاها ومستنية قصائد الحب بتاعتك كفايانا غم بقة الواحد مش ناقص وقال عايزة تقفلى المدونة ليه هي سايبة ويرضيكي ملاقيش حد ارخم عليه قصدي اعلقله حرام عليكي اوعي تفكري كده تاني هزعل جدا ساعتهاومعلش طولت عليكى وصدعتك واخيرا:سلاااام مؤقت

romansy يقول...

ايه حكايه التحدثيات دى
االحمد لله انك بخير
يلا بقى عاوزين بوست نارررررررررررررر

Soul.o0o.Whisper يقول...

هييييييييييييييييييييييه

هيييييييييييييييييييييه


مرمر جت


مرمر جت



هييييييييييييييييييييه

هيييييييييييييييييه




ياما انت كريم يارب

أخييييييييييييرا البت رجعت فى كلامها
هههههههههههههههههههه





بجد مبسوطة خالص انك رجعتى

و معلشعلى تأخيرى
أصلى كمان كنت بعيدة لظروف قهرية

بس رجعت اهو الحمد لله

ياللا مستنيينك يا جميل

mahasen saber يقول...

لا زعلانه صالحينى اكتر وزنى على دماغى بالصلح

اصله خير يا مرمر

نزلى بوست جديد وطمنيننى عليكى اكتر وانا مزعلش يا قمره

وحشتينى جدا جدا وربنا يطمنى عليكى دايما يا حبيبتى

عاشقه الرومانسيه يقول...

يااااااااااااااه
هو انا وحشه معاكى ومقصره فى حقك للدرجه دى يامرمر
اسفه ياحبيبتى والله
بجد اسفه
بس الحياه لهتنى
انا جيت علشان اسئل عليكى لقيت البوست بتحديثاته بسلطاته ببابا غنوجه
هههههههههههههههههههه
ان شاء الله ربنا يفك كربك وترجعى احسن من الاول بكتير

بحبك
وحشتينى
مفتقداكى

غير معرف يقول...

معلومات رهيبة ، شكرا جزيلا لكاتب المقال. انها مفهومة بالنسبة لي الآن ، وفعالية وأهمية هو المحير. أشكركم مرة أخرى وحظا سعيدا!

About Me

صورتي
تقدروا تقولوا بنوتة متواضعه بحب كل الناس مجنونه و عاقله حزينه وفرحانة طفله وكبيرة طيبه وشريرة فيا كل الصفات بس اولهم واخرهم رومانسية وحالمة وده عشان بحب ابتسامه كل حد. وبحب اشوف ضحكه اي طفل وفرحتو على وشوا وضحكه اي ست على وشها بحب اشوف الفرحه في عيون الناس بحب اضحك اي حد مضايق واسمع همومه يحكيلي واحكيلو .