السبت، 25 يوليو 2009

اعتذار

تحدييييييييييييييث جديد :
ولله انا عند كلامي للي عايز يتعزم بس ايه يخف شويه عليا :@:@
والمكان اللي بتاع لقاء المدونين ياريت ياريت يبقى قريب شويه مني من مدينه نصر يعني :@
و 8-8 بعيد اوي خلوها اخر الاسبوع ده ولا اول اللي جي :@:@:@:@
يلا يا جماعه نزلتلكم مصر اوم الدنيا واللي عايز اي خدمه مني انا تحت الامر كلكم على راسي من فوق
انا عايزه اقولكم اني مبسوووطه جدا وبشكر كل واحد قلي حمدلله عل سلامه والناس اللي عايزه تتعزم
معنديش اي مشكله ولله اهم حاجه اني اشوفهم واتعرف على شخصيات حلوة زيهم
يلا بقى شوفو عايزين تتعزمو فين وامتى :d
انا اسسسسسسسسسسسسسسسسفه جدا جدا عل تأخيييييييير بتاااااااااااااعي جداااااا جداااااا
انا وصلت اخيرا ام الدنيا يا جماااااااااعه وحسيت اخيرا بالراحه والطمأنينه اللي مستنياهم بقالي تسع شهووووووور
كل حاجه في مصر وحشاااني بكل ما فيها وحشاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااني
سامحوني بقى عشان بجد كنت مشغووووله جدااا جدا ومش بدخل نت خاللللللللص

هناك 30 تعليقًا:

Sweet Violet يقول...

حمدلله على السلامة ياقمر
مصر نورت ^_^

mohamed ghalia يقول...

حمدا لله على السلامة
نورتى مصر
ونورتى البلوجر من تانى

لا تـــشـــتــــاق يقول...

سعيد انى اكون اول واحديهنيكى بالرجوع حمدلله على السلامه
تقبلي مرور صديق جديد

romansy يقول...

يا قهلا يا قهلا ايه الاخبار اتارى مصر حر قوى الايام دى وانا بقول مين اللى نور ومين الشمس اللى طلت حررت الدنيا اكتر واكتر
اتارى ريمو وصلت بالسلامه

romansy يقول...

اخيرا يا واد رومنسى هتتعزم على حمام محشى فى الحسين والازهر
ولا انتى هربتى من العزومه

romansy يقول...

شكللك اصلا هربتى من الدنيا كلها علشان العزومه

على العموم اتنا صابر ومستنى العزومه

MǿиY El-Shreef يقول...

حمدلله ع السلااااااامه يا ريمو

كلكو وصلتوا الا اناااا عاااااا :((

يارب احصلكم ع خير بقى

نورتي ام الدنيا

ريمان يقول...

هتوحشينااااااااااااااااااااااا

الازهرى يقول...

كان نفسى فى اول تعليق من زمان
لكن للأسف واقف فى زورى

يعنى انت وصلتى هنا ؟

الامر لله
يعنى مصر كانت ناقصة فقر

يا الله
نقول الف مليون حمد لله على السلامة وأمرنا لله

يا رب تكونى دايما بخير

غير معرف يقول...

الف حمد لله على سلامتك يا قمر
و مستنين تفاعلك و جديدك تانى

Kiara يقول...

مصور نورت ياقمرررررررررررر

ahmed_k يقول...

حمدالله على السلامه يا مرمر
وحللتي أهلا ونزلتي سهلا
وأنا أقووووول أيه النور ده كلله
أتاري مرمر وصلت عندنا يا مرحبا ببنت بلادي

MaNoO يقول...

اولا حمد الله بالسلامة ونورتى مصر مع انها منورنا بينا يعنى ههههه لا اعتذارات طالما وصلتى مصر خلاص وبعدين مش كنتى قلتى انك هتيجى انا كنت فى القاهرة بقالى كام يوم حتى كنا اتعزمنا بمناسبة النجاح اوا لوصول المهم ندبسك فى عزومة وخلاص نورتى مصر ولف حمد لله على السلامة

mimi يقول...

حمد الله على السلامة يامرمر وحشتينا كتيييييييييير اخبارك ايه وصحتك عاملة ايه دلوقت يارب تكونى بخير طمنينا عليكى دايما وان شاء الله نشوفك على خير.سلام

romansy يقول...

الصراحه الصراحه
متوقعتش كده خالص متوقعتش السرعه فى الرد كده
هتخلينى اغير راى وبعد ما كنت هحاسب انا هخليها عليكى خالص
وتشيلى الليله من اولها
ههههههههه
والله انا سعيد جدا يا ريمو
تتعزم على ايه يا رومنس
تتعزم على ايه يا رومنس
تتعزم على ايه يا رومنس

حمام محشى
كباب وكفته
بلصلتات والعيش واللذى منه
ونحبس بالحلو بقى
كفايه كده عليكى
علشان التكاليف الاقتصاديه
احنا عارفين حاله البلد
ههههههه

romansy يقول...

على فكره انت بنت جدعه قوى قوى
مصريه بنت بلد
بجد
والله من قلبى يا ريمو
نورتى مصر يا قمر

Tamer Alhosiny يقول...

نــــــــــــــــــورتــــــــــــي
مــــــــــــــــــــــــــصــــــر



والحمد لله علي السلامة واتمني ليكي حياة سعيدة في ادفي حضن وارق وطن مصرنا


تامر الحسيني

Tamer Alhosiny يقول...

نــــــــــــــــــورتــــــــــــي
مــــــــــــــــــــــــــصــــــر



والحمد لله علي السلامة واتمني ليكي حياة سعيدة في ادفي حضن وارق وطن مصرنا


تامر الحسيني

Tamer Alhosiny يقول...

نــــــــــــــــــورتــــــــــــي
مــــــــــــــــــــــــــصــــــر



والحمد لله علي السلامة واتمني ليكي حياة سعيدة في ادفي حضن وارق وطن مصرنا


تامر الحسيني

mohamed ghalia يقول...

أوك فى لقاء مدونين يوم السبت 8/8 فى الأزهر بارك
تبقى فرصة كويسه كلنا نعرف بعض

لا تـــشـــتــــاق يقول...

حمدلله على السلامه مره تانيه ونورتى مصر

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

عاوزة أشوفك فى حفل توقيع كتاب المراكبى
ياريت تقدرى تيجى عشان أنا بعد كدة طالعة مصيف ومش هأعرف أقابلك
حاولى يا مرمر
سلام مؤقت

romansy يقول...

يا مسهل
خلاص بلاش الحسين بقى
خليها فى سيتى ستارز
ههههههههههههه

dramaqueen يقول...

حمد الله على السلامة يا قمر
مصر نورت

انا فى مدينة نصر قوليلى عايزة المقابلة فين وامتى
وربنا يسهل اقدر اجى واشوفك يا قمر

marmar يقول...

بشكر بجد كل حد قلي حمدلله عل سلامه
وحشتووووني بجد بجد كلكم وانا اسفه اني مش بزوركم خاااااااااالص
بس ولله النت هنا حاجه صعبه خالص
وبدخل من على خط البيت وهعيط من الزهق :_(
وحششششششششششتوني كلكم جداااا


رومانسي يا شرير :@ حسين مين دي بعييييده اووووي خلينا قريب هنا :d
سيتي ستارز حلوو ياريت بس اي يوم شوفو كده وقولولي


صدى الصمت .. انا يشرفني اشوووفك طبعااا قوليلي امتى الوقت وفين المكان وانا هحاول اجي طبعاااا وليا اكبر شرف بجد اقابلك يا سكررره انتي
هستنى ردك يا جمييييلة


دراما كوين ... احلى بنوووته في الدنيا ازيك يا جميله انتي
انا عايزه المقابله تكون في مول في مدينه نصر عشان انا صعب ابعد عن مدينه نصر ومصر الجديده وكده يعني
ومش فارق اي يوم عادي جدا
انتو حددو وبلغوووني

لا تـــشـــتــــاق يقول...

بما انى صديق جديد بقي يبقي هيفوتنى اللقاء وكل حاجه ليت الوقت للقاء مسعف ولكنه الوقت لو ضربتته حتى بالجزمه عشان يرجع مش راجع
عموما ياقمر حمدلله على السلامه مره تانيه
تقبلي مروري

الشاعر الحزين يقول...

طبعا مليون حمدا لله على السلامه

ونورتى مصر من تانى

وياللا بقى منتظرين بوست جديد كدا يكسر المدونه

دمتى بالخير

MaNoO يقول...

احم احم انا سامع ناس بتتكلم عن العزومة اللى كانت وعدت بيها انتى قلتى فخفخينا باين صح واحنا وافقنا يابنتى ومش هنكلفك أكتر من كدا ولا هنقولك غدا ولا بتاع نورتى مصر ويارب الراحة ليكى دايما فى مصر طبعا لأننا نختلف عن الاخرين

اقصوصه يقول...

مبروك عودتك سالمه الى مسقط راسك

تمياتي بقضاء اجازه سعيده :)

marmar يقول...

بشكر كل اللي سألو عليا وفي رسايل مقدرتش انزلها بتأأأأأسف جدا لصحابها
كلكم وحشتوووووني اوي والناس اللي سألتني عن اللقاء فأنا بالوقت البدري ده اووووووووووي مش هقدر اجي للأسف كان نفسي اشوفكم كلكم بس حقيقي صعب اوي اصل الساعه 10 دي يا جماعه عشان انزلها من مدينه نصر بزحمتها بشوارعها لازم انزل من الساعه 8 وطبعا ده صعب جدا عليا وعلى اهلي :(
ان شاء الله يوم تاني يكون في لقاء حلو بليل هاجي واشوفكم كلكم


تمنياتي لكم بلقاء حلو وجميل

About Me

صورتي
تقدروا تقولوا بنوتة متواضعه بحب كل الناس مجنونه و عاقله حزينه وفرحانة طفله وكبيرة طيبه وشريرة فيا كل الصفات بس اولهم واخرهم رومانسية وحالمة وده عشان بحب ابتسامه كل حد. وبحب اشوف ضحكه اي طفل وفرحتو على وشوا وضحكه اي ست على وشها بحب اشوف الفرحه في عيون الناس بحب اضحك اي حد مضايق واسمع همومه يحكيلي واحكيلو .